Priser- og handelsbetingelser


  • Alle typer fejlretning, vedligeholdelsesopgaver og øvrigt IT-arbejde afregnes med kr. 840 pr. time.
  • Opgaver udført ved tilstedeværelse i kundens virksomhed, afregnes med minimum for 1,5 time og pr. påbegyndt halve time.
  • Online support via TeamViewer afregnes pr. påbegyndt kvarter.
  • Online administration af div. afregnes pr. påbegyndt kvarter.
  • Telefonsupport afregnes pr. påbegyndt kvarter.
  • Kørsel og anden transport afregnes efter statens takster eller aftalt betaling.
  • Værkstedstimer på eget værksted afregnes pr. påbegyndt halve time eller tilbud.
  • Med mindre andet er aftalt på forhånd, afregnes alle fakturaer med kredit 8 dage netto.
  • Fakturaer afregnes sædvanligvis med bankoverførsel.
  • Birchs IT forbeholder sig ret til at opkræve aconto betaling før- og undervejs i større projekter. Desuden til nye kunder og kunder, der tidligere har har modtaget rykkere for manglende rettidig betaling.
  • Ved manglende betaling til forfald, vil der sendes rykkere inklusive kompensationsbeløb, rykkergebyrer og renter jf. lovgivningen.
  • Der ydes ikke kredit til privatkunder.
  • Der garanteres 100% diskretion i omgang med vores kunders data.
  • Birchs IT kan under udførelse af arbejdet utilsigtet få adgang til personfølsomme oplysninger og forretningskritiske data. Eventuelle hemmeligheds-aftaler, tavshedserklæringer, tilbud og kontrakter udføres for kundens regning.
  • Birchs IT kan aldrig drages til ansvar for tab af kunders data før, under og efter udførelse af arbejde.
  • Det er kundens ansvar at sørge for forsvarlig backup af sine data og evt. forsikringer for datatab.

Alle nævnte priser i hjemmesiden er ekskl. moms.
Birchs IT tager forbehold for ændringer i priser og evt. fejl i priser og beskrivelser i denne hjemmeside.