Priser- og handelsbetingelser
- Alle typer fejlretning, vedligeholdelsesopgaver og øvrigt IT-arbejde afregnes med kr. 840 pr. time.
- Opgaver udført ved tilstedeværelse i kundens virksomhed, afregnes med minimum for 1,5 time og pr. påbegyndt halve time.
- Online support via TeamViewer afregnes pr. påbegyndt kvarter.
- Online administration af div. afregnes pr. påbegyndt kvarter.
- Telefonsupport afregnes pr. påbegyndt kvarter.
- Kørsel og anden transport afregnes efter statens takster eller aftalt betaling.
- Værkstedstimer på eget værksted afregnes pr. påbegyndt halve time eller tilbud.
- Med mindre andet er aftalt på forhånd, afregnes alle fakturaer med kredit 8 dage netto.
- Fakturaer afregnes sædvanligvis med bankoverførsel.
- Birchs IT forbeholder sig ret til at opkræve aconto betaling før- og undervejs i større projekter. Desuden til nye kunder og kunder, der tidligere har har modtaget rykkere for manglende rettidig betaling.
- Ved manglende betaling til forfald, vil der sendes rykkere inklusive kompensationsbeløb, rykkergebyrer og renter jf. lovgivningen.
- Der ydes ikke kredit til privatkunder.
- Der garanteres 100% diskretion i omgang med vores kunders data.
- Birchs IT kan under udførelse af arbejdet utilsigtet få adgang til personfølsomme oplysninger og forretningskritiske data. Eventuelle hemmeligheds-aftaler, tavshedserklæringer, tilbud og kontrakter udføres for kundens regning.
- Birchs IT kan aldrig drages til ansvar for tab af kunders data før, under og efter udførelse af arbejde.
- Det er kundens ansvar at sørge for forsvarlig backup af sine data og evt. forsikringer for datatab.
Alle nævnte priser i hjemmesiden er ekskl. moms.
Birchs IT tager forbehold for ændringer i priser og evt. fejl i priser og beskrivelser i denne hjemmeside.