network setupBIRCHS.DK udfører alle typer af fejlretning og servicering af samtlige enheder i et IT-netværk som computere, backupsystemer, servere, printere, firewalls, routere, switches, Access Points og øvrigt ip-baseret udstyr.

Installation, konfiguration og opdatering af software og firmware på alle typer enheder.

Installation og administration af alle typer netværksudstyr.

Administration af brugere på centrale enheder som servere, nas-servere, netværksprintere og cloud-services. 

Opgraderinger og udskiftning af alle former for hardware samt nyetablering og flytning af IT-systemer.

Læs mere om Online Backup Service - Redning af data (Recovery) fra ødelagte lagermedier - Opgradering til SSD diske

spacer

  • Faste Serviceaftaler

    For problemfri IT-drift i små og mellemstore virksomheder tilbyder vi to årlige forebyggende totaleftersyn af dine it-installationer, som omfatter:

    Kontrol af hardware, kapacitet og hastighed. Kontrol og opdatering af operativsystemer og anvendte programmer. Afinstallation af ”snavs” i form af overflødige og forældede programmer, browserudvidelser og alt andet, der forstyrrer, irriterer og gør computeren langsom og usikker. Sikkerhedsstatus og kontrol. Personlige justeringer og konfigurationer som det passer brugeren bedst og i direkte dialog med brugeren. Efterfølgende udarbejdes en skriftlig rapport om tilstand, udført arbejde og forslag til forbedringer, besparelser og effektivisering.

    Erfaringsmæssigt eliminerer de faste eftersyn 90% af de problemer, der kan opstå i de mellemliggende perioder.

    Er uheldet ude. Bare ring, når I har brug for det uden ekstra omkostninger. Vi er yderst fleksible med, hvad klokken er - også weekends og helligdage.

    Vores fast opkoblede supportsystem gør, at vi fra minut til minut løser jeres akut opståede problemer, hvor end i verden I befinder dig. Så længe den pågældende pc eller netværksenhed er online.

  • Online support - fjernstyring og overvågning

    teamviewerVed hjælp af vores Teamviewer online support yder vi øjeblikkelig hjælp til alle typer af fejlretning, opdateringer, administration og vedligehold af computere og netværksudstyr m.v. dagligt fra kl. 9 til kl. 21.

    Er du ikke fast og GRATIS opkoblet på vores supportsystem, som rigtig mange er, kan du nemt blive det eller anvende vores engangs supportmodul.

    Når du har udfyldt vores kontaktformular, får du adgang til download af vores supportmoduler. Vi instruerer dig pr. telefon i installationen og vi er klar til at løse dine it-problemer, hvor du end befinder dig i verden, blot du er på internettet.

    Du kan naturligvis også få direkte her-og-nu hjælp til færdsel i den Danske offentlige IT jungle og til brug af mange forskellige slags software.

    Vi er blot et telefonopkald til vores hotline borte.

  • Reparation på eget værksted - også privaktunder

    1

    Din computer virker ikke, som den skal. Måske ved du ikke, hvad der er galt.

    Din computer kan indleveres til fejlsøgning og reparation på vores eget værksted..

    Som regel repareres fra dag til dag. Ring tlf.: 4113 0224 og lav en aftale

  • Priser, handelsbetingelser og omgang med data

    Alle typer fejlretning, vedligeholdelsesopgaver og øvrigt IT arbejde afregnes med kr. 740 pr. time plus moms.

    Udekørende opgaver og support onsite afregnes med minimum for 1,5 timer og pr. påbegyndt halve time.

    Online support afregnes pr. påbegyndt kvarter. 

    Værkstedstimer afregnes pr. påbegyndt kvarter eller tilbud.

    Med mindre andet er aftalt på forhånd, afregnes alle fakturaer med kredit 8 dage netto kontant. BIRCHS forbeholder sig ret til at opkræve aconto betaling undervejs i større projekter.

    Privatkunder betaler kontant ved afhentning, for arbejde udført på BIRCHS værksted. Der kan endvidere betales via PayPal, med kort via Izettle og via MobilePay.

    Der garanteres 100% diskretion i omgangen med vores kunders data, som bl.a. ofte omfatter personfølsomme oplysninger og forretningskritiske data og informationer. 

    BIRCHS kan dog aldrig og under nogen omstændigheder, drages til ansvar for tab af vores kunders data før, under og efter udførelse af arbejdet. Det er altid kundens ansvar at sørge for backup af sine data.

  • Læs hvad vores kunder, skriver om os

    Det Italienske Kulturinstitut  Kulturattaché og leder Fabio Rugirello 

    “Vi har altid haft et rigtig godt samarbejde med Claus Birch. Han er pålidelig, alsidig og meget hurtig til at løse de mangeartede opgaver der løbende dukker op her i huset. Hans professionalisme følges af et smil på læberne”

    Støtte og Kontaktgruppen Indehaver Mads Cramer

    "Vi har kun pæne ord at sige om vores samarbejde med Birchs og Claus igennem de sidste 10 år. Et par ord går igen. Hurtighed, at man kan altid regne med dig og ikke mindst få fat i dig, når det er nødvendigt. Derudover alsidighed og proffessionalisme. Det er vigtig for mig, at kunne sparre med dig om de mange udfordringer min virksomhed kontinuerligt får og nye projekter, som jeg har gang i. Ligeledes er du knivskarp til at få hjemmesider op at stå og holde gang i firmaets it-udstyr i en fand... fart. Super vigtigt i mit firmas meget travle hverdag".

    Læs flere anmeldelser på Trustpilot

  • Ring 4113 0224 eller:

    GÅ TIL VORES KONTAKTFORMULAR 

BIRCHS IT-Service 
Stengade 48D, 1. • 3000 • Helsingør
4113 0224     Skype
Af- og pålæsning tilladt fra kl. 24 - kl. 11

trustpilot